تمرین شاداب ملی پوشان فوتبال ایران
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ دور جدید تمرینات تیم ملی از ساعت 30 /17 درمحل كمپ تیم های ملی و با شركت 15 بازیكن آغاز شد.

محمد رضا خلعتبری بازیكن تیم الوصل امارات كه باید تیم خود را دردیدار نهایی جام حذفی باشگاه های امارات همراهی كند، از غایبان تمرین امروز بود.

همچنین مجتبی جباری نیز به دلیل مصدومیت و با صلاحدید كی روش از جمع اردو نشینان كنار گذاشته شد.

حسین ماهینی،جواد نكونام،آندرانیك تیموریان،پژمان منتظری،خسرو حیدری و محمد ابراهیمی به دلیل سرما خوردگی در تمرینات امروز حضور نداشتند.

سید مهدی رحمتی نخستین بازیكنی بود كه امروز برای شركت در تمرین خود را به زمین چمن رساند و علیرضا حقیقی،پژمان نوری و مازیار زارع نیز پس از وی وارد زمین شدند.

یازیكنان تیم ملی پیش از آغاز تمرینات امروز برای دقایقی به خوش و بش با یكدیگر پرداخته و در خصوص بازی با تیم ملی ازبكستان صحبت كردند.

دراین بین مهرداد پولادی و علی كریمی به نظر می رسید درخصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین فعالیت این باشگاه درفصل نقل و انتقالات صحبت می كردند.

هادی عقیلی كه به دلیل مصدومیت دیدار با ازبكستان را از دست داده بود، پس از سپری كردن دوران نقاهت همراه با دیگر بازیكنان به تمرین پرداخت.

در تمرین امروز بازیكنان ابتدا برای دقایقی به دور زمین با همراهی امید نمازی دستیار كی روش دویدند و سپس بدنساز تیم ملی تمرینات كششی را برای انان تجویز كرد. آنگاه بازیكنان به صورت 2 به 2 به كار با توپ پرداختند.هنگام این تمرینات 'كارلوس كی روش' سرمربی تیم ملی ایران مشغول چیدن موانع در تمامی قسمت های زمین بود.

با پیوستن 'كی روش' به جمع اعضای كادر فنی اردونشینان با برتن كردن كاورهای سبز و نارنجی رنگ به 2 گروه تقسیم شده و پاسكاری های كوتاه و سریع را در دستور كار خود داشتند.

در اواسط تمرین علی كریمی پس از اینكه از ناحیه مچ پای راست خود احساس ناراحتی كرد،‌ از پزشك تیم خواست پایش را بانداژ كند كه پس از انجام این بانداژ بدون مشكل به كارخود ادامه داد.

این درحالی بود كه اشكان دژاگه پس از اینكه همراه سایر بازیكنان خود را گرم كرد به دستور كادر فنی از انجام كارهای گروهی معاف و به صورت انفرادی زیر نظر 'مك مت درموت' به آماده سازی خود پرداخت.

دروازه بانان تیم ملی نیز زیر نظر 'دن گاسپار' تمرینات شادابی را برگزار كردند كه 'كارلوس كی روش' نیز دربرخی مواقع تمرین آنان را زیر نظر گرفت و نكات لازم را به آنان و مربی دروازه بانان یادآور می شد.

در اواخر تمرین بازیكنان به 2 گروه تقسیم شده و تمرینات تاكتیكی مختلفی را انجام دادند كه ' كارلوس كی روش' به دقت این تمرینات را زیر داشت و بارها با قطع كردن تمرین نكات فنی لازم را به بازیكنان گوشزد كرد.

با تصمیم كادر فنی تمرین امروز كه 90 دقیقه به طول انجامید، بیشتر برای برطرف شدن خستگی سفر و بازی با ازبكستان انجام شد و از فردا با اضافه شدن غایبان تمرینات سنگین آغاز می شود.

این تمرین با انجام بازی فوتبال در یك چهارم زمین به پایان رسید.

تمرین فردای ملی پوشان ساعت 30/17 برگزار می شود.

**ناصر پورمهدی مربی اسبق تیم های سپاهان و ذوب آهن از تماشاگران ویژه این تمرین بود.

**برخی هواداران و همچنین تعدادی از بازیكنان تیم جوانان كشورمان در محل كمپ حاضر شده و نظاره گر تمرینات ملی پوشان بودند.

ورزشی.**9144**1590





:: برچسب‌ها: عروسی , زنده , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: